Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058| Назва: | Методика діагностики якості навчально-виховного процесу | 
| Автори: | Петухова, Тетяна Анатоліївна Petukhova, Tetіana Anatoliivna Хералла, Т. Б. | 
| Ключові слова: | педагогічні інновації якість навчально-виховного процесу | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | Львівська педагогічна спільнота | 
| Бібліографічний опис: | Петухова Т. А. Методика діагностики якості навчально-виховного процесу / Т. А. Петухова, Т. Б. Хералла // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2016. – С. 144-145. | 
| Короткий огляд (реферат): | Кардинальні зміни, що відбуваються в системі освіти, вимагають від учителів суттєвого і всебічного підвищення кваліфікації. Це, в свою чергу, потребує нових методів об'єктивного контролю за якістю викладання як в період підготовки майбутніх вчителів, так і в процесі їх професійної діяльності. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2017_ Petukhova, Tatіana Anatoliivna.pdf | 912.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
