Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Петухова, Тетяна Анатоліївна | - | 
| dc.contributor.author | Petukhova, Tetіana Anatoliivna | - | 
| dc.contributor.author | Хералла, Т. Б. | - | 
| dc.date.accessioned | 2019-11-27T13:35:37Z | - | 
| dc.date.available | 2019-11-27T13:35:37Z | - | 
| dc.date.issued | 2016 | - | 
| dc.identifier.citation | Петухова Т. А. Методика діагностики якості навчально-виховного процесу / Т. А. Петухова, Т. Б. Хералла // Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних та педагогічних наук: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції. – Львів, 2016. – С. 144-145. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/5058 | - | 
| dc.description.abstract | Кардинальні зміни, що відбуваються в системі освіти, вимагають від учителів суттєвого і всебічного підвищення кваліфікації. Це, в свою чергу, потребує нових методів об'єктивного контролю за якістю викладання як в період підготовки майбутніх вчителів, так і в процесі їх професійної діяльності. | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Львівська педагогічна спільнота | uk | 
| dc.subject | педагогічні інновації | uk | 
| dc.subject | якість навчально-виховного процесу | uk | 
| dc.title | Методика діагностики якості навчально-виховного процесу | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра професійної освіти та дизайну | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 2017_ Petukhova, Tatіana Anatoliivna.pdf | 912.6 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
