Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4976
Назва: Динаміка факторів адаптації підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі
Інші назви: Dynamic factors adaptation of teens in the transition to study in the secondary school
Автори: Татьянчиков, Андрій Олександрович
Tatianchykov, Andrii Oleksandrovych
Ключові слова: психологічна адаптація
основна школа
адаптаційний процес
фактори адаптаці
показники адаптації
підлітковий вік
psychological adaptation
secondary school
adaptation process
factors of adaptation
adaptation indicator
teenage age
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Татьянчиков А.О. Динаміка факторів адаптації підлітків на етапі переходу до навчання в основній школі / А.О. Татьянчиков // Наука і освіта. – 2016. – №7. – С. 20 – 25.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню структури адаптаційного процесу підлітків при переході до навчання в основній школі. Підкреслюється актуальність і важливість зазначеної проблеми в контексті нового погляду на навчання і виховання, визначення пріоритетних напрямів школи взагалі. Відповідно до отриманих результатів виділено фактори, які обумовлюють адаптацію підлітків до змінених умов навчання. Теоретично обґрунтовано присутність кожного з факторів в адаптаційному процесі школярів, визначено їх склад і вагу. One of the most crisis stages of schooling is a transition from primary school to lower secondary school. The difficulties accompanying this period are mainly connected with new forms and content of education, new schoolteachers teaching different subjects, with various methods of subject material presentation and new demands to pupils, age changes in the child’s development – the beginning of adolescence. Therefore, the problem of schoolchildren’s adaptation to new conditions of the teaching-learning process is especially serious and, as a consequence, there arises the necessity of providing specially organized work aimed at the correction and development of factors which have the most impact upon this process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4976
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики практичної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tatianchikov, Andriy Oleksandrovych.pdf401.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.