Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4964| Назва: | Демонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класі | 
| Автори: | Брескіна, Лада Валентинівна Breskina, Lada Valentynivna Гашицька, Олена Колева, Евеліна Кулаксиз, Анастасія Рибакова, Марія Тофан, Марія | 
| Ключові слова: | навчання інформатики Python алгоритмізація навчання учнів 5-9 класів | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | 
| Бібліографічний опис: | Брескіна Л. В. Демонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класі / Л. В. Брескіна,О. Гашицька, Е. Колева, А. Кулаксиз, М. Рибакова, М. Тофан // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей шістнадцятої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 19 квіт. 2019). — Одеса, 2019. — С. 166-167. | 
| Короткий огляд (реферат): | В роботі ми експериментально перевірили можливість використовувати в межах існуючої програми з інформатики таких навчальних середовищ, як Scratch, Blockly, kodetu.org та курсів на Code.org. Одержані результати ми порівняли з результатами вивчення основ програмування мовою Python 2.7.15. Зроблений висновок про доцільність використання реальних мов програмування при навчання розділу «Алгоритми та програми» в шкільному курсі інформатики, починаючи з 5 класу. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4964 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра прикладної математики та інформатики | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| breskina-uchni-2019.04.11.pdf | 119.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
