Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4964
Назва: Демонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класі
Автори: Брескіна, Лада Валентинівна
Breskina, Lada Valentynivna
Гашицька, Олена
Колева, Евеліна
Кулаксиз, Анастасія
Рибакова, Марія
Тофан, Марія
Ключові слова: навчання інформатики
Python
алгоритмізація
навчання учнів 5-9 класів
Дата публікації: 2019
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Брескіна Л. В. Демонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класі / Л. В. Брескіна,О. Гашицька, Е. Колева, А. Кулаксиз, М. Рибакова, М. Тофан // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей шістнадцятої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 19 квіт. 2019). — Одеса, 2019. — С. 166-167.
Короткий огляд (реферат): В роботі ми експериментально перевірили можливість використовувати в межах існуючої програми з інформатики таких навчальних середовищ, як Scratch, Blockly, kodetu.org та курсів на Code.org. Одержані результати ми порівняли з результатами вивчення основ програмування мовою Python 2.7.15. Зроблений висновок про доцільність використання реальних мов програмування при навчання розділу «Алгоритми та програми» в шкільному курсі інформатики, починаючи з 5 класу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4964
Розташовується у зібраннях:Кафедра прикладної математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
breskina-uchni-2019.04.11.pdf119.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.