Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4964
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрескіна, Лада Валентинівна-
dc.contributor.authorBreskina, Lada Valentynivna-
dc.contributor.authorГашицька, Олена-
dc.contributor.authorКолева, Евеліна-
dc.contributor.authorКулаксиз, Анастасія-
dc.contributor.authorРибакова, Марія-
dc.contributor.authorТофан, Марія-
dc.date.accessioned2019-11-21T10:46:32Z-
dc.date.available2019-11-21T10:46:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБрескіна Л. В. Демонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класі / Л. В. Брескіна,О. Гашицька, Е. Колева, А. Кулаксиз, М. Рибакова, М. Тофан // Інформатика, інформаційні системи та технології: тези доповідей шістнадцятої всеукраїнської конференції студентів і молодих науковців (Одеса, 19 квіт. 2019). — Одеса, 2019. — С. 166-167.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4964-
dc.description.abstractВ роботі ми експериментально перевірили можливість використовувати в межах існуючої програми з інформатики таких навчальних середовищ, як Scratch, Blockly, kodetu.org та курсів на Code.org. Одержані результати ми порівняли з результатами вивчення основ програмування мовою Python 2.7.15. Зроблений висновок про доцільність використання реальних мов програмування при навчання розділу «Алгоритми та програми» в шкільному курсі інформатики, починаючи з 5 класу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчання інформатикиuk
dc.subjectPythonuk
dc.subjectалгоритмізаціяuk
dc.subjectнавчання учнів 5-9 класівuk
dc.titleДемонстрація підходів до вивчення алгоритмізації в 5 класіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра прикладної математики та інформатики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
breskina-uchni-2019.04.11.pdf119.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.