Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4748
Назва: Театральна педагогіка як мистецько-педагогічна проблема у системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів-музикантів
Інші назви: Theatre pedagogy as an artistic and pedagogical problem in the system of conducting and choral training of future music teachers
Автори: Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Ключові слова: підготовка майбутніх педагогів-хормейстерів
театралізація хорової музики
хоровий театр
театральна педагогіка
виховний потенціал хорового театру
training of future choirmasters
theatricality of choral music
choral dramatization
theatre pedagogy
educational potential of a choral theatre
Дата публікації: 2017
Видавництво: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Бібліографічний опис: Іригіна С. О. Театральна педагогіка як мистецько-педагогічна проблема у системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів-музикантів / С. О. Іригіна // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 157. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017. – С. 65-70.
Короткий огляд (реферат): Для минулого і сьогодення світової та вітчизняної педагогіки характерно зближення педагогічної і мистецької діяльності. Педагогічна підготовка майбутніх хормейстерів у жанрі хорового театру стає вельми затребуваною і невід'ємною частиною диригентсько-хорової освіти. У статті визначено феномен «театральна педагогіка» як мистецько-педагогічну проблему (у ракурсі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя-музиканта), розкрито змістовну сутність поняття «театралізація», викладено ії прояви у музичному мистецтві, названі відмінні риси хорової театралізації. World and national pedagogy of the past and present days is characterized by convergence of educational and artistic activities. The pedagogical training of future choirmasters in the genre of choral theater is becoming a very popular and integral part of conducting and choral education. The phenomenon of “theatrical pedagogy” is defined as an artistic and pedagogical problem in the sphere of conducting and choral preparation of a future music teacher, the essence of the concept of “theatricality” is revealed, its manifestations in musical art and distinctive features of choral dramatization are observed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4748
Розташовується у зібраннях:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iryhina.pdf728.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.