Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4748
Title: Театральна педагогіка як мистецько-педагогічна проблема у системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів-музикантів
Other Titles: Theatre pedagogy as an artistic and pedagogical problem in the system of conducting and choral training of future music teachers
Authors: Іригіна, Світлана Олександрівна
Iryhina, Svitlana Oleksandrivna
Keywords: підготовка майбутніх педагогів-хормейстерів
театралізація хорової музики
хоровий театр
театральна педагогіка
виховний потенціал хорового театру
training of future choirmasters
theatricality of choral music
choral dramatization
theatre pedagogy
educational potential of a choral theatre
Issue Date: 2017
Publisher: Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Citation: Іригіна С. О. Театральна педагогіка як мистецько-педагогічна проблема у системі диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів-музикантів / С. О. Іригіна // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2017. – Вип. 157. – Кропивницький : Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2017. – С. 65-70.
Abstract: Для минулого і сьогодення світової та вітчизняної педагогіки характерно зближення педагогічної і мистецької діяльності. Педагогічна підготовка майбутніх хормейстерів у жанрі хорового театру стає вельми затребуваною і невід'ємною частиною диригентсько-хорової освіти. У статті визначено феномен «театральна педагогіка» як мистецько-педагогічну проблему (у ракурсі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя-музиканта), розкрито змістовну сутність поняття «театралізація», викладено ії прояви у музичному мистецтві, названі відмінні риси хорової театралізації. World and national pedagogy of the past and present days is characterized by convergence of educational and artistic activities. The pedagogical training of future choirmasters in the genre of choral theater is becoming a very popular and integral part of conducting and choral education. The phenomenon of “theatrical pedagogy” is defined as an artistic and pedagogical problem in the sphere of conducting and choral preparation of a future music teacher, the essence of the concept of “theatricality” is revealed, its manifestations in musical art and distinctive features of choral dramatization are observed.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4748
Appears in Collections:Кафедра диригентсько – хорової підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Iryhina.pdf728.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.