Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4734
Назва: Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів
Інші назви: Features of conscious self-regulation of arbitrary activity of future teachers
Автори: Сидоренко, Н. І.
Sydorenko, N. I.
Ключові слова: саморегуляція особистості
self-regulation of personality
майбутні педагоги
future teachers
активність
activity
усвідомлена саморегуляція довільної активності
conscious self-regulation of arbitrary activity
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сидоренко Н. І. Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 44-50.
Короткий огляд (реферат): Це дослідження направлене на вивчення регуляторної специфіки особистісних властивостей майбутніх вчителів і пошук шляхів формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. В емпіричному дослідженні встановлені відмінності у прояві усвідомленої саморегуляції довільної активності судентов-педагогів, що виявляються у зростанні рівня всіх регуляторних процесів і регуляторно-особистісних властивостей протягом перших трьох років здобуття професійної освіти. У дослідженні доповнена психологічна характеристика осіб з різними стилями саморегуляції. Розроблена цілісна система розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, спрямована на вдосконалення регуляторних процесів і створення умов для розвитку таких якостей особистості, як регуляторна гнучкість, самостійність, емоційна стійкість, емпатія, ініціативність, самоконтроль, інтернальність. The thesis deals with the regulatory peculiarity of future teachers' individual qualities and formation of conscious self-control of their voluntary activity. The research highlights the fact that regulatory processes achieve the necessary level during the first three years of studies at a higher educational institution. The research shows psychological characteristics of people with different styles of self-regulation. The author presents the system of development of future teachers' self-regulation of voluntary activity aimed at forming conditions for developing such individual qualities as regulatory flexibility, emotional stability, initiative and self-control.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4734
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf209.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.