Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4734
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, Н. І.-
dc.contributor.authorSydorenko, N. I.-
dc.date.accessioned2019-11-14T07:56:18Z-
dc.date.available2019-11-14T07:56:18Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСидоренко Н. І. Особливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогів / Н. І. Сидоренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 3-4. – С. 44-50.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4734-
dc.description.abstractЦе дослідження направлене на вивчення регуляторної специфіки особистісних властивостей майбутніх вчителів і пошук шляхів формування усвідомленої саморегуляції їх довільної активності. В емпіричному дослідженні встановлені відмінності у прояві усвідомленої саморегуляції довільної активності судентов-педагогів, що виявляються у зростанні рівня всіх регуляторних процесів і регуляторно-особистісних властивостей протягом перших трьох років здобуття професійної освіти. У дослідженні доповнена психологічна характеристика осіб з різними стилями саморегуляції. Розроблена цілісна система розвитку усвідомленої саморегуляції довільної активності студентів-педагогів, спрямована на вдосконалення регуляторних процесів і створення умов для розвитку таких якостей особистості, як регуляторна гнучкість, самостійність, емоційна стійкість, емпатія, ініціативність, самоконтроль, інтернальність. The thesis deals with the regulatory peculiarity of future teachers' individual qualities and formation of conscious self-control of their voluntary activity. The research highlights the fact that regulatory processes achieve the necessary level during the first three years of studies at a higher educational institution. The research shows psychological characteristics of people with different styles of self-regulation. The author presents the system of development of future teachers' self-regulation of voluntary activity aimed at forming conditions for developing such individual qualities as regulatory flexibility, emotional stability, initiative and self-control.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсаморегуляція особистостіuk
dc.subjectself-regulation of personalityuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectактивністьuk
dc.subjectactivityuk
dc.subjectусвідомлена саморегуляція довільної активностіuk
dc.subjectconscious self-regulation of arbitrary activityuk
dc.titleОсобливості усвідомленої саморегуляції довільної активності майбутніх педагогівuk
dc.title.alternativeFeatures of conscious self-regulation of arbitrary activity of future teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf209.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.