Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
Назва: Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі
Автори: Власова, О. І.
Ключові слова: соціальні здібності
розвиток здібностей
обдарованість
емпіричне дослідження
психологічні детермінанти
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Власова О.І. Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі / О.І. Власова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 22-25.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються провідні особистісні, соціально-психологічні та соціально-педагогічні детермінанти ефективного формування соціально-емоційних, соціально-конативних, соціально-аналітичних і соціально-креативних способностей, которые определяют динамику их онтогенетического развития, демонстрируется роль факторов семейного окружения, уровня и качества образования, половой принадлежности и урбанизации социума в этих процессах. The article presents some leading personal, social- psychological and social-pedagogical determinants of effective forming basic social-emotional, social- behaviour, social-analytical and social-creative скиллс that determine dynamics of their ontogenetic development. The author shows the role of family, educational, gender and urbanization factors in the processes mentioned.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
Розташовується у зібраннях:2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf204.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.