Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
Назва: | Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі |
Автори: | Власова, О. І. |
Ключові слова: | соціальні здібності розвиток здібностей обдарованість емпіричне дослідження психологічні детермінанти |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Власова О.І. Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі / О.І. Власова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 22-25. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються провідні особистісні, соціально-психологічні та соціально-педагогічні детермінанти ефективного формування соціально-емоційних, соціально-конативних, соціально-аналітичних і соціально-креативних способностей, которые определяют динамику их онтогенетического развития, демонстрируется роль факторов семейного окружения, уровня и качества образования, половой принадлежности и урбанизации социума в этих процессах. The article presents some leading personal, social- psychological and social-pedagogical determinants of effective forming basic social-emotional, social- behaviour, social-analytical and social-creative скиллс that determine dynamics of their ontogenetic development. The author shows the role of family, educational, gender and urbanization factors in the processes mentioned. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527 |
Розташовується у зібраннях: | 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
6.pdf | 204.05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.