Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Власова, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-11-06T12:00:18Z | - |
dc.date.available | 2019-11-06T12:00:18Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Власова О.І. Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі / О.І. Власова // Наука і освітa: наук.-практ. журнал. – 2005. – № 3-4. – С. 22-25. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4527 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються провідні особистісні, соціально-психологічні та соціально-педагогічні детермінанти ефективного формування соціально-емоційних, соціально-конативних, соціально-аналітичних і соціально-креативних способностей, которые определяют динамику их онтогенетического развития, демонстрируется роль факторов семейного окружения, уровня и качества образования, половой принадлежности и урбанизации социума в этих процессах. The article presents some leading personal, social- psychological and social-pedagogical determinants of effective forming basic social-emotional, social- behaviour, social-analytical and social-creative скиллс that determine dynamics of their ontogenetic development. The author shows the role of family, educational, gender and urbanization factors in the processes mentioned. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | соціальні здібності | uk |
dc.subject | розвиток здібностей | uk |
dc.subject | обдарованість | uk |
dc.subject | емпіричне дослідження | uk |
dc.subject | психологічні детермінанти | uk |
dc.title | Емпіричне дослідження детермінант розвитку соціальних здібностей в онтогенезі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2005 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.