Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4497
Назва: Методика навчання розв`язування сюжетних задач у початковій школі. Частина І.
Інші назви: The technique of teaching the solution of story problems in elementary school. Part I.
Автори: Скворцова, Світлана Олексіївна
Skvortsova, Svitlana Oleksiivna
Ключові слова: структура сюжетної задачі
класифікація сюжетних задач
процес розв`язування задач
методика розв`язування сюжетних математичних задач
діяльнісний підхід у розв`язуванні задач
загальне уміння розв`язування сюжетних задач
structure of story problem
classification of story problems
process of solving problems
technique of solving story mathematical problems
activity approach in solving problems
general ability to solve story problems
Дата публікації: 2011
Видавництво: ООО «Абрикос-Компани»
Бібліографічний опис: Скворцова С. О. Методика навчання розв’язування сюжетних задач у початковій школії. Частина І / С. О. Скворцова. – Одеса: ООО «Абрикос-Компани», 2011. – 268 с.
Короткий огляд (реферат): У посібнику викладено теоретико-методичні основи навчання учнів розв’язування сюжетних задач. Визначається зміст понять „загальне уміння розв’язувати задачі”, „окреме уміння розв’язувати задачі”. Виділяється операційний склад загального уміння розв’язувати прості та складені задачі. На основі визначених концептуальних теоретичних основ конструюється модель методичної системи навчання учнів розв’язування сюжетних задач в курсі математики початкової школи, що спрямована на формування загального уміння розв’язування задач та окремих умінь розв’язування задач певних видів. Методична система реалізується у 1 - 4-х класах загальноосвітньої школи, нею передбачено навчання молодших школярів розв’язування задач усіх математичних структур, що містяться у чинних підручниках. В першій частині подано методику формування в молодших школярів загального уміння розв’язувати задачі. Для студентів, вчителів і методистів. The handbook outlines the theoretical and methodological foundations of teaching disengagement students plot tasks. It defines the concepts of "general ability to solve problems", "separate ability to solve problems. " There is an operating compound of the general ability to untie simple and complex tasks. Based on defined conceptual theoretical foundations a model of a methodical system of teaching students to solve story problems is being constructed elementary school mathematics course aimed at the formation of general skills problem solving and individual problem solving skills of certain types. Methodological system it is implemented in 1 - 4 classes of secondary school, it provides education of the younger students solving the problems of all mathematical structures contained in the existing ones textbooks. In the first part the method of formation of younger students is presented general ability to solve problems. For students, teachers and methodologists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4497
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodyka_navchannya_rozvyazuvannya_zadach-1.pdf2.43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.