Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкворцова, Світлана Олексіївна-
dc.contributor.authorSkvortsova, Svitlana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-11-05T14:07:22Z-
dc.date.available2019-11-05T14:07:22Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСкворцова С. О. Методика навчання розв’язування сюжетних задач у початковій школії. Частина І / С. О. Скворцова. – Одеса: ООО «Абрикос-Компани», 2011. – 268 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4497-
dc.description.abstractУ посібнику викладено теоретико-методичні основи навчання учнів розв’язування сюжетних задач. Визначається зміст понять „загальне уміння розв’язувати задачі”, „окреме уміння розв’язувати задачі”. Виділяється операційний склад загального уміння розв’язувати прості та складені задачі. На основі визначених концептуальних теоретичних основ конструюється модель методичної системи навчання учнів розв’язування сюжетних задач в курсі математики початкової школи, що спрямована на формування загального уміння розв’язування задач та окремих умінь розв’язування задач певних видів. Методична система реалізується у 1 - 4-х класах загальноосвітньої школи, нею передбачено навчання молодших школярів розв’язування задач усіх математичних структур, що містяться у чинних підручниках. В першій частині подано методику формування в молодших школярів загального уміння розв’язувати задачі. Для студентів, вчителів і методистів. The handbook outlines the theoretical and methodological foundations of teaching disengagement students plot tasks. It defines the concepts of "general ability to solve problems", "separate ability to solve problems. " There is an operating compound of the general ability to untie simple and complex tasks. Based on defined conceptual theoretical foundations a model of a methodical system of teaching students to solve story problems is being constructed elementary school mathematics course aimed at the formation of general skills problem solving and individual problem solving skills of certain types. Methodological system it is implemented in 1 - 4 classes of secondary school, it provides education of the younger students solving the problems of all mathematical structures contained in the existing ones textbooks. In the first part the method of formation of younger students is presented general ability to solve problems. For students, teachers and methodologists.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherООО «Абрикос-Компани»uk
dc.subjectструктура сюжетної задачіuk
dc.subjectкласифікація сюжетних задачuk
dc.subjectпроцес розв`язування задачuk
dc.subjectметодика розв`язування сюжетних математичних задачuk
dc.subjectдіяльнісний підхід у розв`язуванні задачuk
dc.subjectзагальне уміння розв`язування сюжетних задачuk
dc.subjectstructure of story problemuk
dc.subjectclassification of story problemsuk
dc.subjectprocess of solving problemsuk
dc.subjecttechnique of solving story mathematical problemsuk
dc.subjectactivity approach in solving problemsuk
dc.subjectgeneral ability to solve story problemsuk
dc.titleМетодика навчання розв`язування сюжетних задач у початковій школі. Частина І.uk
dc.title.alternativeThe technique of teaching the solution of story problems in elementary school. Part I.uk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
metodyka_navchannya_rozvyazuvannya_zadach-1.pdf2.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.