Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4284
Назва: A Conceptual Approach to Student Study Printing: The Role and Place of Creative Composition
Інші назви: Концептуальний підхід до вивчення студентської друку: роль і місце творчої композиції
Автори: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Ключові слова: printed graphics
printmaking
creative thinking
artistic image
composition
creative composition
друкована графіка
друкарство
творче мислення
художній образ
композиція
творча композиція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Canada, Ontario
Бібліографічний опис: Oros I. V. A Conceptual Approach to Student Study Printing: The Role and Place of Creative Composition / I. V. Oros // Intellectual Archive. – 2019. - Vol. 8, № 3. -. P. 169 – 176.
Короткий огляд (реферат): The article reveals that in the formation of creative thinking, printed graphics - prints occupy a special place. It turns out that the issues of teaching creative composition in printed graphics - printmaking under the conditions of the art and graphic faculties of pedagogical universities are not sufficiently disclosed. The conceptual approach to teaching students of the art-graphic faculty of creative composition is shown. У статті розкрито, що у формуванні творчого мислення друкована графіка (відбитки) займає особливе місце. Виявляється, питання викладання творчої композиції у друкованій графіці - друкарство в умовах художнього та графічного факультетів педагогічних вузів недостатньо розкриті. Показано концептуальний підхід до навчання студентів художньо-графічного факультету творчої композиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4284
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oros_2019.pdf42.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.