Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4283
Назва: Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни "Друкована графіка"
Інші назви: Model of the formation of future fine arts teachers’ professional competence in the process of art and methodological training in “Рrinted graphics”
Автори: Орос, Іван Васильович
Oros, Ivan Vasyliovych
Ключові слова: компетентність
професійна компетентність
професійна компетентність вчителя образотворчого мистецтва
модель формування професійної компетентності
competence
professional competence
professional competence of a fine arts teacher
model of professional competence development
Дата публікації: 2015
Видавництво: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Орос І. В. Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни "Друкована графіка" / І. В. Орос // Наука і освіта – 2015. – № 8. – С. 95-101.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття «компетентність», «професійна компетентність», «педагогічна компетентність» у психолого-педагогічній літературі. Розглянуто взаємозв’язок професійної підготовки студентів і компетентнісного підходу в процесі художньо-методичної підготовки з дисципліни «Друкована графіка» і запропоновано модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. . In the article the concepts of “competence”, “professional competence”, “pedagogical competence” in psychological and pedagogical literature are reviewed. It is determined that the formation and development of professional competence of future fine arts teachers are associated with the definition of the meaning of “competence” and its necessity; differential attitude to value orientations, needs and demands of students; understanding, learning the content of subjects; creative use of the existing knowledge; studying, getting practical skills of future profession; perfecting professional duties under conditions of modern educational process, which is oriented at the requirements of the Bologna reforms; development of professional abilities and high qualifications of fine arts teachers; professional and creative mobility; willingness to innovative activity and creative growth.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4283
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf454.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.