Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4223
Назва: Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів
Автори: Яцула, Т. В.
Ключові слова: аспект професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя
сенс педагогічної діяльності
мета
потреба
мотиви діяльності
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яцула Т.В. Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів / Т.В. Яцула // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 197-199.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена новому аспекту професійно педагогічній підготовці майбутнього вчителя – отриманню ним сенсу педагогічної діяльності. Автор аналізує взаємозв'язок категорії «сенс» з такими поняттями як мета, потреби, мотиви діяльності. The article considers the new aspect of professional training of future teachers, namely their acquiring the sense of the pedagogical activity. The author analyses the correlation of the category «sense» with the concepts such as the aim, the necessities, and the motives of the activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4223
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yatsula.pdf144.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.