Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4223
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцула, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-10-07T09:38:23Z-
dc.date.available2019-10-07T09:38:23Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЯцула Т.В. Теоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителів / Т.В. Яцула // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 197-199.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4223-
dc.description.abstractСтаття присвячена новому аспекту професійно педагогічній підготовці майбутнього вчителя – отриманню ним сенсу педагогічної діяльності. Автор аналізує взаємозв'язок категорії «сенс» з такими поняттями як мета, потреби, мотиви діяльності. The article considers the new aspect of professional training of future teachers, namely their acquiring the sense of the pedagogical activity. The author analyses the correlation of the category «sense» with the concepts such as the aim, the necessities, and the motives of the activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectаспект професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителяuk
dc.subjectсенс педагогічної діяльностіuk
dc.subjectметаuk
dc.subjectпотребаuk
dc.subjectмотиви діяльностіuk
dc.titleТеоретичні засади смисложиттєвих орієнтирів майбутніх учителівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yatsula.pdf144.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.