Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4194
Назва: Теоретичні засади інтенсивного навчання
Автори: Єремчук, М. О.
Ключові слова: провідні підходи
інтенсивне вчення
проблема технології інтенсивного вчення
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Єремчук М.О. Теоретичні засади інтенсивного навчання / М.О. Єремчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 131-133.
Короткий огляд (реферат): У статті «Провідні підходи до інтенсивного вчення» розглядається проблема технології інтенсивного вчення, її провідних підходів, з метою подальшого виявлення психологічних особливостей інтенсивного вчення. The article considers the problem of technology of intensive education, its leading approaches for further revealing psychological particularities of intensive education. This approaches are classified into 1) ones broadly used in different pedagogical technologies (active, personality oriented, technological); 2) inherent technologies of intensive education (cybernetic, psychophysiologic, acmeological). The made up questionnaire showed that the most part of respondents have a clear idea about the essence of intensive education, considers the problem of its realization actual.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4194
Розташовується у зібраннях:2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremchuk.pdf137.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.