Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4194
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄремчук, М. О.-
dc.date.accessioned2019-10-07T08:23:30Z-
dc.date.available2019-10-07T08:23:30Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЄремчук М.О. Теоретичні засади інтенсивного навчання / М.О. Єремчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 131-133.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4194-
dc.description.abstractУ статті «Провідні підходи до інтенсивного вчення» розглядається проблема технології інтенсивного вчення, її провідних підходів, з метою подальшого виявлення психологічних особливостей інтенсивного вчення. The article considers the problem of technology of intensive education, its leading approaches for further revealing psychological particularities of intensive education. This approaches are classified into 1) ones broadly used in different pedagogical technologies (active, personality oriented, technological); 2) inherent technologies of intensive education (cybernetic, psychophysiologic, acmeological). The made up questionnaire showed that the most part of respondents have a clear idea about the essence of intensive education, considers the problem of its realization actual.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпровідні підходиuk
dc.subjectінтенсивне вченняuk
dc.subjectпроблема технології інтенсивного вченняuk
dc.titleТеоретичні засади інтенсивного навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeremchuk.pdf137.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.