Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Назва: Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл
Інші назви: Experimental methodology for teaching future teachers of philology in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils
Автори: Чайка, Олена Вікторівна
Чайка, Елена Викторовна
Chayka, Olena Victorivna
Ключові слова: майбутні вчителі-філологи
педагогічні умови
позакласна творча діяльність
інтерактивні методи навчання
акторська майстерність учителя-філолога
future teachers-philologists
pedagogical conditions
extracurricular creative activity
interactive methods of teaching
teacher-philologist’s acting skills
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Чайка О. В. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл / О. В. Чайка // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 81-85.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (стимулювання інтересу майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл; насиченість освітнього процесу інтерактивними методами навчання, спрямованих на розвиток умінь організації творчої діяльності; активізація творчої діяльності майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки). Подано результати дослідно-експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. The aim of the article is the highlighting of experimental methodology aimed at preparing future teachers of Philology for the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils under these pedagogical conditions: stimulation of future Philology teachers’ interest in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils; the saturation of the educational process with interactive teaching methods aimed at developing skills in organizing creative activity; the activation of the future Philology teachers’ creative activity by means of theatrical pedagogy, which were implemented stage-by-stage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elena Chayka.pdf273.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.