Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Title: Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл
Other Titles: Экспериментальная методика подготовки будущих учителей – филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ
Experimental methodology for teaching future teachers of philology in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils
Authors: Чайка, Олена Вікторівна
Чайка, Елена Викторовна
Chayka, Olena Victorivna
Keywords: майбутні вчителі-філологи
педагогічні умови
позакласна творча діяльність
інтерактивні методи навчання
акторська майстерність учителя-філолога
будущие учителя-филологи
педагогические условия
внеклассная творческая деятельность
интерактивные методы обучения
актерское мастерство учителя-филолога
future teachers-philologists
pedagogical conditions
extracurricular creative activity
interactive methods of teaching
teacher-philologist’s acting skills
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Чайка О. В. Експериментальна методика підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл / О. В. Чайка // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 81-85.
Abstract: У статті висвітлено експериментальну методику підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл, що передбачала реалізацію визначених педагогічних умов (стимулювання інтересу майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл; насиченість освітнього процесу інтерактивними методами навчання, спрямованих на розвиток умінь організації творчої діяльності; активізація творчої діяльності майбутніх учителів-філологів засобами театральної педагогіки). Подано результати дослідно-експериментальної роботи, що доводять доцільність впровадження визначених педагогічних умов підготовки майбутніх учителів-філологів до організації позакласної творчої діяльності учнів загальноосвітніх шкіл в освітній процес під час навчання у вищому педагогічному навчальному закладі. Целью статьи является освещение экспериментальной методики подготовки будущих учителей- филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ с внедрением педагогических условий: стимулирование интереса будущих учителей-филологов к организации внеклассной творческой деятельности учащихся общеобразовательных школ; насыщенность образовательного процесса интерактивными методами обучения, направленных на развитие умений организации творческой деятельности; активизация творческой деятельности будущих учителей-филологов средствами театральной педагогики, которые внедрялись поэтапно. The aim of the article is the highlighting of experimental methodology aimed at preparing future teachers of Philology for the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils under these pedagogical conditions: stimulation of future Philology teachers’ interest in the organization of extracurricular creative activity of secondary school pupils; the saturation of the educational process with interactive teaching methods aimed at developing skills in organizing creative activity; the activation of the future Philology teachers’ creative activity by means of theatrical pedagogy, which were implemented stage-by-stage.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4108
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elena Chayka.pdf273.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.