Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088
Назва: Рухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу учнів до спортивно-масової роботи в ЗОШ України (середина ХХ – початок ХХІ ст.)
Інші назви: Mobile and sports games as a means for forming students’ interests in sports and mass work in Ukraine’s schools of general schools (mid XX century - beginning of XXI century)
Автори: Турянська, Мар'яна
Turyanska, Marian
Ключові слова: ігри рухливі
спортивні ігри
ігри-естафети
учні
спортивно-масова робота
загальноосвітні школи
учитель фізичного виховання
mobile games
sports games
relay races
games
students
sports and mass work
secondary school teacher of Physical Education
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Турянська М. Рухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу учнів до спортивно-масової роботи в ЗОШ України (середина ХХ – початок ХХІ ст.) / М. Турянська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 69-73.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто рухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу в учнів до спортивно- масової роботи в загальноосвітніх школах України в період від середини ХХ – початку ХХІ ст. Висвітлено зміст та методику проведення рухливих і спортивних ігор, а також ігор-естафет для учнів різного віку вітчизняних загальноосвітніх шкіл. Крім того, увиразнено вимоги до учнів упродовж організації і проведення ігор. Обґрунтовано змагальний характер спортивних ігор та ігор-естафет, описано окремі з них, у яких задіяно учнів різного віку. Виокремлено етап підбиття підсумків та релаксації, що становить особливий інтерес інтерес для учнів загальноосвітніх шкіл України. Mobile and sport games as a means for forming students’ interests in sports and mass work in Ukraine’s schools of general schools within the period from the middle of the XXth century to the beginning of the XXIst century are revealed in the article. The investigation of the problem regarding the use of mobile and sports games during the sports-mass work with pupils of different age in secondary schools of Ukraine by the scientists and methodologists as follows: S. F. Tsvek, M. S. Dubovis, M. G. Mokrieva N. A. Kozlenko, V. P. Matsulevich, M. L. Radchenko, A. A. Demchishin, R. S. Crowd. They practiced the existing manuals and offered their own ones, which determined the value of mobile and sports games for both physical education and extra-curricular activities. Besides, the recommendations of the above-mentioned scholars for conducting mobile and sports games with students of secondary schools are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marian Turyanska.pdf298.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.