Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТурянська, Мар'яна-
dc.contributor.authorTuryanska, Marian-
dc.date.accessioned2019-09-30T12:51:51Z-
dc.date.available2019-09-30T12:51:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТурянська М. Рухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу учнів до спортивно-масової роботи в ЗОШ України (середина ХХ – початок ХХІ ст.) / М. Турянська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 69-73.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4088-
dc.description.abstractУ статті розглянуто рухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу в учнів до спортивно- масової роботи в загальноосвітніх школах України в період від середини ХХ – початку ХХІ ст. Висвітлено зміст та методику проведення рухливих і спортивних ігор, а також ігор-естафет для учнів різного віку вітчизняних загальноосвітніх шкіл. Крім того, увиразнено вимоги до учнів упродовж організації і проведення ігор. Обґрунтовано змагальний характер спортивних ігор та ігор-естафет, описано окремі з них, у яких задіяно учнів різного віку. Виокремлено етап підбиття підсумків та релаксації, що становить особливий інтерес інтерес для учнів загальноосвітніх шкіл України. Mobile and sport games as a means for forming students’ interests in sports and mass work in Ukraine’s schools of general schools within the period from the middle of the XXth century to the beginning of the XXIst century are revealed in the article. The investigation of the problem regarding the use of mobile and sports games during the sports-mass work with pupils of different age in secondary schools of Ukraine by the scientists and methodologists as follows: S. F. Tsvek, M. S. Dubovis, M. G. Mokrieva N. A. Kozlenko, V. P. Matsulevich, M. L. Radchenko, A. A. Demchishin, R. S. Crowd. They practiced the existing manuals and offered their own ones, which determined the value of mobile and sports games for both physical education and extra-curricular activities. Besides, the recommendations of the above-mentioned scholars for conducting mobile and sports games with students of secondary schools are analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectігри рухливіuk
dc.subjectспортивні ігриuk
dc.subjectігри-естафетиuk
dc.subjectучніuk
dc.subjectспортивно-масова роботаuk
dc.subjectзагальноосвітні школиuk
dc.subjectучитель фізичного вихованняuk
dc.subjectmobile gamesuk
dc.subjectsports gamesuk
dc.subjectrelay racesuk
dc.subjectgamesuk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectsports and mass workuk
dc.subjectsecondary school teacher of Physical Educationuk
dc.titleРухливі та спортивні ігри як засіб формування інтересу учнів до спортивно-масової роботи в ЗОШ України (середина ХХ – початок ХХІ ст.)uk
dc.title.alternativeMobile and sports games as a means for forming students’ interests in sports and mass work in Ukraine’s schools of general schools (mid XX century - beginning of XXI century)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marian Turyanska.pdf298.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.