Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4080
Назва: Формування професійної усталеності майбутніх музейних педагогів у закладах вищої освіти
Інші назви: Formation of professional sustainability of the future museum pedagoges in higher education institutions
Автори: Яновська, Лариса Григорівна
Yanovska, Larysa Grygorivna
Ключові слова: професійна усталеність
музейний педагог
компоненти професійної усталеності
професійна підготовка музейного педагога
professional sustainability
museum teacher
components of professional sustainability
professional training of museum pedagogue
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яновська Л. Г. Формування професійної усталеності майбутніх музейних педагогів у закладах вищої освіти / Л. Г. Яновська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання формування професійної усталеності майбутніх музейних педагогів у закладах вищої освіти. У дослідженні подано визначення професійної усталеності музейного педагога, сформовано компоненти та ознаки професійної усталеності музейного педагога, виділено послідовні етапи формування професійної усталеності у студентів під час освітнього процесу у закладах вищої освіти. Expanding the role of the museum in modern society necessitated the professional training of specialists capable of solving pedagogical tasks under conditions of the museum environment and educational institution, forming an integral aesthetically developed personality. Graduates of higher education (museum experts, art historians) come to the museum with a sum of knowledge not adapted to educational activities in the museum and in the general educational institution. In our research we prove that not only the knowledge of the museum business makes the museum teacher a professional, but also the great importance of the formed professional stability that allows the museum teacher to master the professional activity, to regulate his / her emotional state, while maintaining self-control and anticipation possible outcomes of interaction with the group and a separate person.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4080
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Larisa Grigorevna Yanovskaya.pdf160.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.