Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938
Назва: Фізична підготовленість дошкільнят 5–6 років з порушеннями мовлення
Інші назви: Physical training targeted to five-six-year-old preschool children with speech disorders
Автори: Кривошеїна, Віолета Олександрівна
Krivosheina, Violetta Oleksandrivna
Ключові слова: фізична підготовленість
дошкільники з порушеннями мовлення
рухова активність
фізичний розвиток
physical preparedness
pre-schoolers with speech disorders
motor activity
physical development
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кривошеїна В. О. Фізична підготовленість дошкільнят 5–6 років з порушеннями мовлення / В. О. Кривошеїна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2018. — № 3. — С. 63-69.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто фізичну підготовленість дошкільнят 5–6 років із порушеннями мовлення. Проаналізовано взаємозв’язок фізичного розвитку та мовленнєвого розвитку дошкільнят. Дослідження проводились у старших групах (5–6 років) спеціального закладу дошкільної освіти № 193 компенсуючого типу, спеціального навчально-виховного комплексу № 241 та дошкільного навчального закладу № 174 комбінованого типу м. Одеси. Проведено порівняльну характеристику антропометричних даних та фізичної підготовленості дошкільнят 5–6 років із порушеннями та без порушень мовлення. Виявлено, що дошкільнята з порушеннями мовлення, порівнюючи з їхніми однолітками без мовленнєвих порушень, мають нижчий рівень фізичної підготовленості. The article deals with the issues regarding physical compliance of five-six-year-old preschool children suffering from speech disorders. The research was carried out in a senior groups (5–6 years) of Odesa’s special preschool educational institution №193 of compensating type, special educational complex №241 and preschool educational institution №174 of combined type. The survey involved 28 girls and 29 boys with speech disorders and the same number of children without speech disorders. Anthropometric data were measured; the study of physical compliance of preschool children, aged 5–6, with and without speech disorders was conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3938
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf271.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.