Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3877
Назва: Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики
Інші назви: Formation of the future music teachers` creative potential
Автори: Хуа Вей
Hua Wei
Ключові слова: творчий потенціал
етап формування індивідуального творчого наміру
етап творчо-аналітичного пошуку
етап активного творчого самовдосконалення
етап суб’єктної творчої самореалізації
creative potential
the stage of formation of individual creative potential
the stage of analytic and creative search
the stage of active creative self-improvement
the stage of subjective self-realization
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Хуа Вей. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики / Хуа Вей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2017. - №2. - С. 105-109
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено етапи і методи формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики. Визначено теоретико-методологічні підходи і педагогічні принципи, на основі яких було спроектовано методику формування творчого потенціалу, впровадження якої в процес навчання гри на фортепіано майбутніх учителів музики сприяло позитивним змінам у рівнях сформованості показників творчого потенціалу в учасників експериментальної групи дослідження. Доведено ефективність методики формування творчого потенціалу через узагальнення кількісних результатів дослідження. The article highlights the methods enabling the formation of the future music teachers’ creative potential which was implemented stage by stage in the process of teaching students to play the piano. The creative potential of the future music teachers in the framework of this research is defined as a system of personal and professional qualities, abilities and aspirations to create subjectively and objectively new in musical and pedagogical practice, which encourages a person to creative self-realization, self-development and professional self-improvement in the context of learning to play the piano, in particular. The methods enabling the formation of creative potential presupposes the implementation a series of pedagogical conditions into the process of teaching students to play the piano, pedagogical conditions are understood as a set of external and internal circumstances of the educational process aimed at forming creative potential. These pedagogical conditions are based on certain theoretical and methodical approaches (axiological, systemic and integrative, person-oriented and creative, reflexive and acme-synergetic) and aimed at forming every component of creative potential. The methods enabling the formation of creative potential was built on four procedural stages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3877
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hua Wei-2017-2.pdf251.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.