Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Назва: Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій
Інші назви: Organization of self-activity in the process of future teachers’ of humanities preparation for the usage of individual educational trajectory
Автори: Завалевська, Олена Василівна
Zavalevska, Olena Vasylivna
Долинський, Борис Тимофійович
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Ключові слова: самостійна діяльність
майбутні учителі гуманітарних дисциплін
проектування індивідуальної освітньої траєкторії
self-activity
future teachers’ of Humanities
planning of individual educational trajectory
Дата публікації: 2015
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Завалевська О. В. Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій / О. В. Завалевська, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 20-25.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню ролі самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій; подано різні підходи сучасних науковців до визначення поняття «самостійна робота»; доведена необхідність організації самостійної діяльності студентів під час їхньої підготовки до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у подальшій діяльності. The article brings to light the role of self-activity in the process of future teachers’ of Humanities preparation for the usage of individual educational trajectory; modern scholars’ various approaches to the definition of the notion “self-activity” have been examined; necessity of the organization of self-activity of students’ preparation for the usage of individual educational trajectory has been proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavalevskaya Dolinskiy.pdf122.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.