Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Title: Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій
Other Titles: Организация самостоятельной деятельности в процессе подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к использованию индивидуальных образовательных траекторий
Organization of self-activity in the process of future teachers’ of humanities preparation for the usage of individual educational trajectory
Authors: Завалевська, Олена Василівна
Завалевская, Елена Васильевна
Zavalevska, Olena Vasylivna
Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Keywords: самостійна діяльність
майбутні учителі гуманітарних дисциплін
проектування індивідуальної освітньої траєкторії
самостоятельная деятельность
будущие учителя гуманитарных дисциплин
проектирование индивидуальной образовательной траектории
self-activity
future teachers’ of Humanities
planning of individual educational trajectory
Issue Date: 2015
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Завалевська О. В. Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій / О. В. Завалевська, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 20-25.
Abstract: Стаття присвячена визначенню ролі самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій; подано різні підходи сучасних науковців до визначення поняття «самостійна робота»; доведена необхідність організації самостійної діяльності студентів під час їхньої підготовки до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у подальшій діяльності. Статья посвящена определению роли самостоятельной деятельности в процессе подготовки будущих учителей гуманитарных дисциплин к использованию индивидуальных образовательных траекторий; поданы различные подходы современных ученых к определению понятия «самостоятельная работа»; доказана необходимость организации самостоятельной деятельности студентов во время подготовки к использованию индивидуальных образовательных траекторий в дальнейшей деятельности. The article brings to light the role of self-activity in the process of future teachers’ of Humanities preparation for the usage of individual educational trajectory; modern scholars’ various approaches to the definition of the notion “self-activity” have been examined; necessity of the organization of self-activity of students’ preparation for the usage of individual educational trajectory has been proved.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zavalevskaya, Dolinskiy.pdf122.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.