Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803
Назва: | Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій |
Інші назви: | Organization of self-activity in the process of future teachers’ of humanities preparation for the usage of individual educational trajectory |
Автори: | Завалевська, Олена Василівна Zavalevska, Olena Vasylivna Долинський, Борис Тимофійович Dolinsky, Borys Tymofiyovych |
Ключові слова: | самостійна діяльність майбутні учителі гуманітарних дисциплін проектування індивідуальної освітньої траєкторії self-activity future teachers’ of Humanities planning of individual educational trajectory |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Завалевська О. В. Організація самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій / О. В. Завалевська, Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №2. – С. 20-25. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена визначенню ролі самостійної діяльності у процесі підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій; подано різні підходи сучасних науковців до визначення поняття «самостійна робота»; доведена необхідність організації самостійної діяльності студентів під час їхньої підготовки до застосування індивідуальних освітніх траєкторій у подальшій діяльності. The article brings to light the role of self-activity in the process of future teachers’ of Humanities preparation for the usage of individual educational trajectory; modern scholars’ various approaches to the definition of the notion “self-activity” have been examined; necessity of the organization of self-activity of students’ preparation for the usage of individual educational trajectory has been proved. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3803 |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zavalevskaya Dolinskiy.pdf | 122.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.