Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Назва: Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики
Інші назви: Formation of the future physics teachers’ motivation to learn a foreign language
Автори: Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Новицька, Н.
Novitskaya, N.
Ключові слова: іншомовна підготовка
мотивації
майбутні вчителя фізики
training in English
motivation
future teachers of Physics
Дата публікації: 2018
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ємельянова Д. М., Новицька Н. Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики / Д. М. Ємельянова, Н. Новицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 54-60.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження виступило формування мотивації навчання англійської мови майбутніх учителів фізики на підставі наявності професійної спрямованості та урахування психолого-педагогічних якостей студентів. Як метод стимулювання внутрішньої мотивації навчання англійської мови обрано застосування методу професійно-спрямованих, навчально-дослідницьких проектів, теми яких визначались у співпраці викладачів фізики і англійської мови відповідно до робочих програм з фізики і англійської мови, і обговорювались зі студентами. Спостереження за роботою студентів під час виконання проектів, бесіди з ними, а також результати завершального анкетування, показали, що виконання професійно-зорієнтованих, навчально-дослідницьких проектів сприяло підвищенню мотивації навчання англійської мови. Despite the need for knowledge of a foreign language in various spheres of education, graduates of pedagogical universities of non-linguistic specialties do not know it well enough. There are many reasons for explaining this phenomenon, but one of the main reasons is insufficient motivation to study this discipline. The purpose of this study was to form the future Physics teachers’ motivation for studying English, taking into account the professional specifics of the preparation direction as well as students’ psychological and pedagogical qualities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yemelyanova.pdf304.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.