Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Title: Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики
Other Titles: Формирование мотивации обучения иностранному языку будущих учителей физики
Formation of the future physics teachers’ motivation to learn a foreign language
Authors: Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Емельянова, Дарья Владимировна
Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Новицька, Н.
Novitskaya, N.
Keywords: іншомовна підготовка
мотивації
майбутні вчителя фізики
иноязычная подготовка
мотивация
будущие учителя физики
training in English
motivation
future teachers of Physics
Issue Date: 2018
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Ємельянова Д. М., Новицька Н. Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики / Д. М. Ємельянова, Н. Новицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 54-60.
Abstract: Метою дослідження виступило формування мотивації навчання англійської мови майбутніх учителів фізики на підставі наявності професійної спрямованості та урахування психолого-педагогічних якостей студентів. Як метод стимулювання внутрішньої мотивації навчання англійської мови обрано застосування методу професійно-спрямованих, навчально-дослідницьких проектів, теми яких визначались у співпраці викладачів фізики і англійської мови відповідно до робочих програм з фізики і англійської мови, і обговорювались зі студентами. Спостереження за роботою студентів під час виконання проектів, бесіди з ними, а також результати завершального анкетування, показали, що виконання професійно-зорієнтованих, навчально-дослідницьких проектів сприяло підвищенню мотивації навчання англійської мови. Несмотря на необходимость знания иностранного языка специалистами различных сфер деятельности в образовании и понимание его значимости, выпускники педагогических университетов неязыковых специальностей недостаточно им владеют. Причин, объясняющих такое явление, много, но одной из основных является недостаточная мотивация изучения этой дисциплины. Целью данного исследования выступило формирование мотивации обучения английскому языку будущих учителей физики с учетом профессиональной специфики направления подготовки и психолого-педагогических качеств студентов. Исходя из поставленной цели, решались следующие задачи: определены педагогические условия формирования мотивации обучения английскому языку и разработаны способы их внедрение в учебный процесс профессиональной подготовки будущих учителей физики. Despite the need for knowledge of a foreign language in various spheres of education, graduates of pedagogical universities of non-linguistic specialties do not know it well enough. There are many reasons for explaining this phenomenon, but one of the main reasons is insufficient motivation to study this discipline. The purpose of this study was to form the future Physics teachers’ motivation for studying English, taking into account the professional specifics of the preparation direction as well as students’ psychological and pedagogical qualities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yemelyanova.pdf304.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.