Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄмельянова, Дар’я Володимирівна-
dc.contributor.authorЕмельянова, Дарья Владимировна-
dc.contributor.authorEmel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna-
dc.contributor.authorНовицька, Н.-
dc.contributor.authorNovitskaya, N.-
dc.date.accessioned2019-09-11T09:29:03Z-
dc.date.available2019-09-11T09:29:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЄмельянова Д. М., Новицька Н. Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики / Д. М. Ємельянова, Н. Новицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 54-60.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784-
dc.description.abstractМетою дослідження виступило формування мотивації навчання англійської мови майбутніх учителів фізики на підставі наявності професійної спрямованості та урахування психолого-педагогічних якостей студентів. Як метод стимулювання внутрішньої мотивації навчання англійської мови обрано застосування методу професійно-спрямованих, навчально-дослідницьких проектів, теми яких визначались у співпраці викладачів фізики і англійської мови відповідно до робочих програм з фізики і англійської мови, і обговорювались зі студентами. Спостереження за роботою студентів під час виконання проектів, бесіди з ними, а також результати завершального анкетування, показали, що виконання професійно-зорієнтованих, навчально-дослідницьких проектів сприяло підвищенню мотивації навчання англійської мови. Несмотря на необходимость знания иностранного языка специалистами различных сфер деятельности в образовании и понимание его значимости, выпускники педагогических университетов неязыковых специальностей недостаточно им владеют. Причин, объясняющих такое явление, много, но одной из основных является недостаточная мотивация изучения этой дисциплины. Целью данного исследования выступило формирование мотивации обучения английскому языку будущих учителей физики с учетом профессиональной специфики направления подготовки и психолого-педагогических качеств студентов. Исходя из поставленной цели, решались следующие задачи: определены педагогические условия формирования мотивации обучения английскому языку и разработаны способы их внедрение в учебный процесс профессиональной подготовки будущих учителей физики. Despite the need for knowledge of a foreign language in various spheres of education, graduates of pedagogical universities of non-linguistic specialties do not know it well enough. There are many reasons for explaining this phenomenon, but one of the main reasons is insufficient motivation to study this discipline. The purpose of this study was to form the future Physics teachers’ motivation for studying English, taking into account the professional specifics of the preparation direction as well as students’ psychological and pedagogical qualities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectіншомовна підготовкаuk
dc.subjectмотиваціїuk
dc.subjectмайбутні вчителя фізикиuk
dc.subjectиноязычная подготовкаuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectбудущие учителя физикиuk
dc.subjecttraining in Englishuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectfuture teachers of Physicsuk
dc.titleФормування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізикиuk
dc.title.alternativeФормирование мотивации обучения иностранному языку будущих учителей физикиuk
dc.title.alternativeFormation of the future physics teachers’ motivation to learn a foreign languageuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yemelyanova.pdf304.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.