Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ємельянова, Дар’я Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Новицька, Н. | - |
dc.contributor.author | Novitskaya, N. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-11T09:29:03Z | - |
dc.date.available | 2019-09-11T09:29:03Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Ємельянова Д. М., Новицька Н. Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики / Д. М. Ємельянова, Н. Новицька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 54-60. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3784 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження виступило формування мотивації навчання англійської мови майбутніх учителів фізики на підставі наявності професійної спрямованості та урахування психолого-педагогічних якостей студентів. Як метод стимулювання внутрішньої мотивації навчання англійської мови обрано застосування методу професійно-спрямованих, навчально-дослідницьких проектів, теми яких визначались у співпраці викладачів фізики і англійської мови відповідно до робочих програм з фізики і англійської мови, і обговорювались зі студентами. Спостереження за роботою студентів під час виконання проектів, бесіди з ними, а також результати завершального анкетування, показали, що виконання професійно-зорієнтованих, навчально-дослідницьких проектів сприяло підвищенню мотивації навчання англійської мови. Despite the need for knowledge of a foreign language in various spheres of education, graduates of pedagogical universities of non-linguistic specialties do not know it well enough. There are many reasons for explaining this phenomenon, but one of the main reasons is insufficient motivation to study this discipline. The purpose of this study was to form the future Physics teachers’ motivation for studying English, taking into account the professional specifics of the preparation direction as well as students’ psychological and pedagogical qualities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | іншомовна підготовка | uk |
dc.subject | мотивації | uk |
dc.subject | майбутні вчителя фізики | uk |
dc.subject | training in English | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | future teachers of Physics | uk |
dc.title | Формування мотивації навчання іноземної мови майбутніх учителів фізики | uk |
dc.title.alternative | Formation of the future physics teachers’ motivation to learn a foreign language | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yemelyanova.pdf | 304.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.