Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Title: Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології
Other Titles: Pedagogical practice as one of the conditions for forming a professional self-determination of a future philology teacher
Authors: Вечірко, М. С.
Vechirko, M. S.
Keywords: педагогічна практика
професійне самовизначення
pedagogical practice
professional self-determination
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Вечірко М. С. Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології / М. С. Вечірко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 270-277.
Abstract: У статті розглядається професійне самовизначення майбутнього вчителя-філолога в процесі педагогічної практики. The article discusses the professional self-determination of the future teacher-philologist in the process of teaching practice.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vechirko M.S..pdf518.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.