Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВечірко, М. С.-
dc.contributor.authorVechirko, M. S.-
dc.date.accessioned2019-09-04T06:19:04Z-
dc.date.available2019-09-04T06:19:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВечірко М. С. Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології / М. С. Вечірко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 270-277.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610-
dc.description.abstractУ статті розглядається професійне самовизначення майбутнього вчителя-філолога в процесі педагогічної практики. The article discusses the professional self-determination of the future teacher-philologist in the process of teaching practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectprofessional self-determinationuk
dc.titleПедагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філологіїuk
dc.title.alternativePedagogical practice as one of the conditions for forming a professional self-determination of a future philology teacheruk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vechirko M.S..pdf518.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.