Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Назва: Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології
Інші назви: Pedagogical practice as one of the conditions for forming a professional self-determination of a future philology teacher
Автори: Вечірко, М. С.
Vechirko, M. S.
Ключові слова: педагогічна практика
професійне самовизначення
pedagogical practice
professional self-determination
Дата публікації: 2012
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Вечірко М. С. Педагогічна практика як одна із умов формування професійного самовизначення майбутнього вчителя філології / М. С. Вечірко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 270-277.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається професійне самовизначення майбутнього вчителя-філолога в процесі педагогічної практики. The article discusses the professional self-determination of the future teacher-philologist in the process of teaching practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3610
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vechirko M.S..pdf518.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.