Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3460
Назва: Виховання почуттів у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського
Інші назви: Bringing up feelings within pedagogical heritage of K. D. Ushynsky
Автори: Мусієнко-Репська, В. І.
Musiyenko-Repska, V. I.
Ключові слова: К. Д. Ушинський
педагог
учений
психологічне підґрунтя
моральні, інтелектуальні, естетичні почуття
національне виховання
вихователі
вчителі
K. D. Ushinsky
pedagogue
scientist
psychological foundation
moral, aesthetic and intellectual feelings
national education
educators
teachers
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мусієнко-Репська В. І. Виховання почуттів у педагогічній спадщині к. Д. Ушинського. / В. І. Мусієнко-Репська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2017. - № 1. - С. 59-62.
Короткий огляд (реферат): В статті позиціоновано вчення К. Д. Ушинського щодо його психолого-педагогічних поглядів на розвиток емоційно-почуттєвої сфери особистості в процесі навчально-виховної роботи з тими, кого навчають і виховують вихователі і вчителі. Схарактеризовано погляди вченого на розвиток інтелектуальних, моральних, естетичних почуттів, створення ситуацій успіху, використання позитивно- емоційного чинника у виховній роботі. Some issues of bringing up students’ feelings within K. D.Ushynsky’s heritage are considered in the article. K. D.Ushynsky was deeply aware of Philosophy and Methods of education; he was convinced that the foundation of Pedagogy is to be both Philosophy and Psychology. When considering psychological fundamentals of Pedagogy, he paid great attention to emotional and sensuous spheres, to the development of moral and aesthetic feelings of highly spiritual personality as well as his / her intelligence, in particular. The scientist appealed to educators and teachers so that they could overcome negative features of their pupils and instill moral norms of behaviour to them alongside with the feel ol national pride, aesthetic feelings. The scientist was convinced that only education of moral feelings and sense of beauty could develop the spiritual principle in a human being by means of educating higher feelings of the young generation. The educator singled out native tongue, mother nature, small genres of folklore, fiction, poetry, folk traditions, rituals and national holidays. The best works intended for children, including proverbs, riddles, both created by folk as well as by Ushynsky and other authors, are collected in his books like “Native word” and “Children’s world”.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3460
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Musiyenko-Repska, V. I. 2017.pdf521.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.