Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3442
Назва: Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання
Інші назви: Pedagogical conditions enabling the formation of readiness of future teachers of foreign languages for the use of personality oriented technologies of study
Автори: Коломієць, Алла Миколаївна
Мазайкіна, Ірина Олегівна
Kolomiets, Alla Mykolaivna
Mazaikina, Iryna Olehivna
Ключові слова: вчитель іноземних мов
особистісно орієнтовані технології навчання
професійна підготовка вчителя
teacher of foreign languages
personality oriented technology of study
teacher training
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Коломієць А. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання / А. М. Коломієць, І. О. Мазайкина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 53-59.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано методологічні засади організації вищої педагогічної освіти, суть і результативність методологічних підходів до вивчення іноземних мов, основні характеристики особистісно орієнтованого навчання. Обґрунтовано принципи, педагогічні умови (вивчення студентами методологічних засад особистісно орієнтованого підходу на заняттях з філософії, психології та педагогіки; впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов; самостійне розроблення студентами дидактичних матеріалів з урахуванням принципів індивідуалізації та диференціації навчання іноземних мов і застосування ООТН на практиці) та запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання. The relevance of the research is stipulated by social and political, economic and social transformations occurred in Ukraine during the last decade that changed the axiological orientations in education. According to the principles of humanization and democratization of society, the main value is recognized as a free, developed, culturally, spiritually rich and creative personality able to live in a rapidly changing environment. The new society, where knowledge has become an asset and personal qualities are the main factor for successful life, gives new tasks for the system of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3442
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf607.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.