Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3442
Title: Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання
Other Titles: Pedagogical conditions enabling the formation of readiness of future teachers of foreign languages for the use of personality oriented technologies of study
Authors: Коломієць, Алла Миколаївна
Мазайкіна, Ірина Олегівна
Kolomiets, Alla Mykolaivna
Mazaikina, Iryna Olehivna
Keywords: вчитель іноземних мов
особистісно орієнтовані технології навчання
професійна підготовка вчителя
teacher of foreign languages
personality oriented technology of study
teacher training
Issue Date: 2016
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Коломієць А. М. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до використання особистісно зорієнтованих технологій навчання / А. М. Коломієць, І. О. Мазайкина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 3. — С. 53-59.
Abstract: У статті проаналізовано методологічні засади організації вищої педагогічної освіти, суть і результативність методологічних підходів до вивчення іноземних мов, основні характеристики особистісно орієнтованого навчання. Обґрунтовано принципи, педагогічні умови (вивчення студентами методологічних засад особистісно орієнтованого підходу на заняттях з філософії, психології та педагогіки; впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов; самостійне розроблення студентами дидактичних матеріалів з урахуванням принципів індивідуалізації та диференціації навчання іноземних мов і застосування ООТН на практиці) та запропоновано модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання. The relevance of the research is stipulated by social and political, economic and social transformations occurred in Ukraine during the last decade that changed the axiological orientations in education. According to the principles of humanization and democratization of society, the main value is recognized as a free, developed, culturally, spiritually rich and creative personality able to live in a rapidly changing environment. The new society, where knowledge has become an asset and personal qualities are the main factor for successful life, gives new tasks for the system of education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3442
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf607.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.