Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3410
Назва: Criterial approach to professional and speech training targeted for the future translators of the chinese language
Інші назви: Критеріальний підхід до професійно-мовленнєвої підготовки майбутніх пе- рекладачів китайської мови
Автори: Попова, Олександра Володимирівна
Popova, Oleksandra Volodymyrivna
Ключові слова: criterial approach
professional and speech training
future translators of the Chinese language
translators-orientalists
university education
evaluative testing
критеріальний підхід
професійно-мовленнєва підготовка
майбутні перекладачі китайської мови
перекладачі-східнознавці
університетська освіта
констатувальний зріз
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Попова О. В. Criterial approach to professional and speech training targeted for the future translators of the chinese language / О. В. Попова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 1. — С. 66-71.
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the problem regarding the realization of the criterial approach within professional and speech training intended for the future translators of the Chinese language within university pedagogical education. The essence and structure of the designated approach are analyzed; the peculiarities of its manifestation at the stage aimed at establishing the factual state of the training. Стаття присвячена проблемі реалізації критеріального підходу в межах професійно-мовленнєвої підгото- вки майбутніх перекладачів китайської мови в умовах університетської педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3410
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf320.66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.