Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3356
Назва: Генезис та взаємозв’язок різних видів мислення як психологічна проблема
Автори: Іванюта, О. В.
Яницька, О. Ю.
Ключові слова: мислення
наочно-дійове мислення
образне мислення
наочно-образне мислення
словесно-логічне мислення
продуктивне мислення
візуальне мислення
креативність
актуалізація образів
thinking
visual and active thinking
figurative thinking
visual and figurative thinking
verbal and logical thinking
productive thinking
visual thinking
creativity
update of images
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Іванюта О. В. Генезис та взаємозв’язок різних видів мислення як психологічна проблема / О. В. Іванюта, О. Ю. Яницька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 85-96.
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу наукової літератури визначається місце та роль візуального мислення в системі мисленнєвої діяльності. З цією метою аналізуються різні класифікації видів мислення: розвиток мислення як тріада; розвиток мислення, який розглядає класична психологія; паралельний розвиток різних видів мислення тощо. Візуальне мислення розглядається як найбільш високий рівень розвитку наочних форм мисленнєвої діяльності. У статті зроблено висновок про те, що одним із найбільш суттєвих показників сформованого продуктивного мислення є взаємодія наочних і вербально-логічних компонентів при високому рівні розвитку кожного з них. According to the scientific literature the place and the role of visual thinking in the system of cognitive activity is determined. Thus, different classifications of thinking are analyzed: cognitive development as a triad; the development of thinking, which is considered in the classical psychology; the parallel development of different kinds of thinking, etc. Visual thinking is regarded as the highest level of the development of visual forms of mental activity. The article confirms that one of the most significant indicators of the formed productive thinking is the interaction of visual, verbal and logical components at a high level of development of each of them.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3356
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanyuta Yanutska genez.pdf168.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.