Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванюта, О. В.-
dc.contributor.authorЯницька, О. Ю.-
dc.date.accessioned2019-08-21T10:22:50Z-
dc.date.available2019-08-21T10:22:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІванюта О. В. Генезис та взаємозв’язок різних видів мислення як психологічна проблема / О. В. Іванюта, О. Ю. Яницька // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 85-96.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3356-
dc.description.abstractНа основі аналізу наукової літератури визначається місце та роль візуального мислення в системі мисленнєвої діяльності. З цією метою аналізуються різні класифікації видів мислення: розвиток мислення як тріада; розвиток мислення, який розглядає класична психологія; паралельний розвиток різних видів мислення тощо. Візуальне мислення розглядається як найбільш високий рівень розвитку наочних форм мисленнєвої діяльності. У статті зроблено висновок про те, що одним із найбільш суттєвих показників сформованого продуктивного мислення є взаємодія наочних і вербально-логічних компонентів при високому рівні розвитку кожного з них. According to the scientific literature the place and the role of visual thinking in the system of cognitive activity is determined. Thus, different classifications of thinking are analyzed: cognitive development as a triad; the development of thinking, which is considered in the classical psychology; the parallel development of different kinds of thinking, etc. Visual thinking is regarded as the highest level of the development of visual forms of mental activity. The article confirms that one of the most significant indicators of the formed productive thinking is the interaction of visual, verbal and logical components at a high level of development of each of them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмисленняuk
dc.subjectнаочно-дійове мисленняuk
dc.subjectобразне мисленняuk
dc.subjectнаочно-образне мисленняuk
dc.subjectсловесно-логічне мисленняuk
dc.subjectпродуктивне мисленняuk
dc.subjectвізуальне мисленняuk
dc.subjectкреативністьuk
dc.subjectактуалізація образівuk
dc.subjectthinkinguk
dc.subjectvisual and active thinkinguk
dc.subjectfigurative thinkinguk
dc.subjectvisual and figurative thinkinguk
dc.subjectverbal and logical thinkinguk
dc.subjectproductive thinkinguk
dc.subjectvisual thinkinguk
dc.subjectcreativityuk
dc.subjectupdate of imagesuk
dc.titleГенезис та взаємозв’язок різних видів мислення як психологічна проблемаuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanyuta Yanutska genez.pdf168.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.