Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3354
Назва: Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи
Інші назви: Traditional and new approaches to the problem of the empathy culture of the future primary school teacher forming
Автори: Сакалюк, Оксана Олександрівна
Sakalyuk, Oksana Olexandrivna
Ключові слова: емпатія
культура
емпатійні ставлення
емпатійна культура
empathy
culture
empathy relation
empathy culture
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сакалюк О. Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 70-77.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність поняття «емпатійна культура», проаналізовано рівні емпатійних ставлень, доведено необхідність формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи. Essence of concept «empathy culture» is considered in the article, the levels of empathy relations are analysed, the necessity of the empathy culture forming is well-proven for the future teachers of primary school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3354
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakalyuk.pdf143.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.