Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСакалюк, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorSakalyuk, Oksana Olexandrivna-
dc.date.accessioned2019-08-21T10:15:43Z-
dc.date.available2019-08-21T10:15:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСакалюк О. Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 70-77.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність поняття «емпатійна культура», проаналізовано рівні емпатійних ставлень, доведено необхідність формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи. Essence of concept «empathy culture» is considered in the article, the levels of empathy relations are analysed, the necessity of the empathy culture forming is well-proven for the future teachers of primary school.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectемпатіяuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectемпатійні ставленняuk
dc.subjectемпатійна культураuk
dc.subjectempathyuk
dc.subjectcultureuk
dc.subjectempathy relationuk
dc.subjectempathy cultureuk
dc.titleТрадиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школиuk
dc.title.alternativeTraditional and new approaches to the problem of the empathy culture of the future primary school teacher forminguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakalyuk.pdf143.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.