Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сакалюк, Оксана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Sakalyuk, Oksana Olexandrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T10:15:43Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T10:15:43Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сакалюк О. Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 70-77. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність поняття «емпатійна культура», проаналізовано рівні емпатійних ставлень, доведено необхідність формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи. Essence of concept «empathy culture» is considered in the article, the levels of empathy relations are analysed, the necessity of the empathy culture forming is well-proven for the future teachers of primary school. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | культура | uk |
dc.subject | емпатійні ставлення | uk |
dc.subject | емпатійна культура | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.subject | culture | uk |
dc.subject | empathy relation | uk |
dc.subject | empathy culture | uk |
dc.title | Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | Traditional and new approaches to the problem of the empathy culture of the future primary school teacher forming | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sakalyuk.pdf | 143.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.