Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354
Title: Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи
Other Titles: Traditional and new approaches to the problem of the empathy culture of the future primary school teacher forming
Authors: Сакалюк, Оксана Олександрівна
Sakalyuk, Oksana Olexandrivna
Keywords: емпатія
культура
емпатійні ставлення
емпатійна культура
empathy
culture
empathy relation
empathy culture
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Сакалюк О. Традиційні та нові підходи до проблеми формування емпатійної культури майбутнього вчителя початкової школи / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 70-77.
Abstract: У статті розглянуто сутність поняття «емпатійна культура», проаналізовано рівні емпатійних ставлень, доведено необхідність формування емпатійної культури у майбутніх учителів початкової школи. Essence of concept «empathy culture» is considered in the article, the levels of empathy relations are analysed, the necessity of the empathy culture forming is well-proven for the future teachers of primary school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3354
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakalyuk.pdf143.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.