Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3320
Назва: Болонський процес української освіти у наукових тенденціях педагогічної школи Марії Чепіль
Автори: Бужина, Ірина Вячеславівна
Buzhyna, Iryna Vyacheslavivna
Ключові слова: синергетичні принципи
самоорганізація
відкритість
нелінійність
нестійкість
Дата публікації: 2014
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Бужина І. В. Болонський процес української освіти у наукових тенденціях педагогічної школи Марії Чепіль / І. В. Бужина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 121-125.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається освітня система України щодо впровадження Болонської системи освіти в напрямках наукової школи професора Марії Чепіль. This article discusses the educational system of Ukraine on implementation of the Bologna system of education in the trends of the scientific school of Professor Maria Chepil.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3320
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzhyna.pdf501.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.