Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБужина, Ірина Вячеславівна-
dc.contributor.authorBuzhyna, Iryna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T11:21:50Z-
dc.date.available2019-08-20T11:21:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБужина І. В. Болонський процес української освіти у наукових тенденціях педагогічної школи Марії Чепіль / І. В. Бужина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 121-125.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3320-
dc.description.abstractУ статті розглядається освітня система України щодо впровадження Болонської системи освіти в напрямках наукової школи професора Марії Чепіль. This article discusses the educational system of Ukraine on implementation of the Bologna system of education in the trends of the scientific school of Professor Maria Chepil.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсинергетичні принципиuk
dc.subjectсамоорганізаціяuk
dc.subjectвідкритістьuk
dc.subjectнелінійністьuk
dc.subjectнестійкістьuk
dc.titleБолонський процес української освіти у наукових тенденціях педагогічної школи Марії Чепільuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Buzhyna.pdf501.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.