Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Назва: Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ
Автори: Сакалюк, Оксана Олександрівна
Sakalyuk, Oksana Olexandrivna
Ключові слова: професійно-педагогічна підготовка
емпатія
навчальна діяльність
професійна здатність
професійна індивідуальність
the professional and pedagogical training
empathy
the scientific activity
the professional ability
the professional individuality
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сакалюк О. Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 248-252.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема створення особистісно зорієнтованого освітньо-розвивального середовища в педагогічному ВНЗ, у результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя початкової школи формується готовність до продуктивної професійно-педагогічної діяльності, що грунтується на емпатії, розумінні ним своєї індивідуальної сутності, створення власної педагогічної концепції. The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education, empathy and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sakalyk.pdf503.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.