Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Title: Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ
Authors: Сакалюк, Оксана Олександрівна
Сакалюк, Оксана Александровна
Sakalyuk, Oksana Olexandrivna
Keywords: професійно-педагогічна підготовка
емпатія
навчальна діяльність
професійна здатність
професійна індивідуальність
профессионально-педагогическая подготовка
эмпатия
учебная деятельность
профессиональная способность
профессиональная индивидуальность
the professional and pedagogical training
empathy
the scientific activity
the professional ability
the professional individuality
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Сакалюк О. Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ / О. Сакалюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 248-252.
Abstract: У статті розглядається проблема створення особистісно зорієнтованого освітньо-розвивального середовища в педагогічному ВНЗ, у результаті взаємодії з яким у майбутнього вчителя початкової школи формується готовність до продуктивної професійно-педагогічної діяльності, що грунтується на емпатії, розумінні ним своєї індивідуальної сутності, створення власної педагогічної концепції. В статье рассматривается проблема создания личностно-ориентированной образовательно-развивающей среды в педагогическом вузе, в результате взаимодействия с которой у будущего учителя начальной школы формируется готовность к продуктивной профессионально-педагогической деятельности, основывающейся на эмпатии, понимании им своей индивидуальной сущности, создании собственной педагогической концепции. The article focuses on the problems of teaching staff training, the basis of which makes the principles of humanistic education, empathy and upbringing. One of the chief tasks is to create educational environment. The result of the environment must be teacher and pupil’s interaction. Professional training must contribute to the teacher’s understanding of his individual essence and the formation of his individual pedagogical conception.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3177
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakalyk.pdf503.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.