Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Назва: Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві
Інші назви: An animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: антропологія
антропологічний підхід
особистість
самовизначення
самореалізація
мультиплікативний ефект
anthropology
anthropological approach
mentor
personality
self-determination
self-realization
animation effect
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Мультиплікативний ефект антропологічного підходу в педагогічному наставництві / Т. Ю. Осипова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 250-257.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню сутності мультиплікативного ефекту антропологічного підходу в педагогічному наставництві, розгляду таких феноменів, як «антропологія», «особистість», «акмеологія», «самовизначення», «рефлексія», а також визначенню ролі педагога-наставника у становленні особистості майбутнього вчителя. The article is devoted to the definition of the essence of an animation effect of anthropological approach in pedagogical mentoring, examination of such phenomena as “anthropology”, “personality”, “acmeology”, “self-determination”, “reflection”, and also to the definition of mentor’s role in the formation of the future teacher’s personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3093
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osipova.pdf523.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.