Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Назва: Концепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти
Інші назви: The concept of anthropologism as a modern approach to the study and transformation of educational processes in the philosophy of education
Автори: Куба, Віктор Васильович
Kuba, Viktor Vasylovych
Куба, Виктор Васильевич
Ключові слова: концепція антропологізму
трансформація освітніх процесів
філософія освіти
освітянський процес
Дата публікації: 2018
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Куба В. В. Kонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти / В. В. Куба // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІV Міжнар. наук. конф. (25-26 травня 2018 р., Одеса). — Одеса, 2018. — С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): Концепція антропологізму – філософії освіти – антропологічна концепція представляє собою комплекс різноманітних знань про людину і саме цей комплекс знань зробив її універсальною наукою про людину одночасно синкретичною (цільною, співвідношення різнорідних філософських начал в одну систему без їх об’єднання) чим відрізняється від еклектизму (вибираю (спосіб побудови філософської системи шляхом співвідношення різноманітних положень запозичених із інших філософських систем)) та динамічною.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuba.pdf146.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.